Úspech v digitálnom prostredí

Základným pilierom úspešného pôsobenia v digitálnom prostredí je byť online. No čo až tak úspešné nebýva, je správne nastavenie online podnikania.

Dlhodobo úspešný a dostupný web musí mať svoje parametre. Od UI/UX dizajnu, cez copyright, správne nastavené url, seo, content, zapamätateľný naming, branding, podpora sociálnych médií, mikrostránky pre kampane. Aktuálne pribudli novinky ako povinné certifikáty na web a GDPR.

Ďalšou nevyhnutnosťou je analýza konkurencie a správanie zákazníka. Ľudia pri prvom kontakte s vaším webom nečítajú ale scrollujú. Preto musí zaujať dizajn odlišný od konkurencie a pomocou obsahu odovzdať jasný message.

Web by mal byť responzívny, pretože 60% ľudí vyhľadáva cez smartphone. Pokiaľ nemáte responzívny web svojho zákazníka môžete navždy stratiť.

Vyhotovíme na mieru analýzu pre zvýšenie tržieb:

  • Naming, Branding a firemnú identitu
  • Unikátny dizajn webu alebo aplikácie
  • Analýza kľúčových slov
  • Nastavenie stratégie v marketingovom pláne
  • Možnosti komunikačných kanálov
  • PPC a bannerovú reklamu Google a Facebook
  • Poradenstvo a vyhodnocovanie stratégií
  • Spravovanie sociálnych sietí
  • Podpora kampaňových mikro stránok 
  • Webová analytika so štatistikou

Jednoduchými a účinnými metódami oslovíte to správne publikum. A tým zvýšite svoje tržby, zisk a úspešné napredovanie vašej firmy.